8 Nisan 2012 Pazar

z-5

raporlar 1 gün geriden gelir oldu. dün ne yaptım bakalım: yine imkansızlıklar içinde diyet yapmaya çalışıyorum. öncelikle öğlen arabanın sağ arka kısmını çarptım moralim bozuktu. bu durum çikolatamsı şeyler yeme arzumu tetikledi. ikinci olumusuz etken ise akşam içkili kitlesel etkinliğe katılmış olmam. yediklerim şudur: sabah: haşlanmış yumurta, 3 zeytin, peynir, 1 domates, 1 biber, yarım salatalık öğle: tarhana çorbası, kabak yemeği ara: çikolata!!! akşam: salata, köfte, 3-4 kaşık kadar pilav, azıcık ekmek sonra: az karışık meyve

2 yorum:

  1. bence gayet güzel gidiyor altınım. benimki dün fenaydı mesela. bir de ben bi gün bozmuşsam gün bitene kadar öyle gidiyor. aman öğleyin şunu yedim akşam sadece çorba içeyim yok. iyicee gözüm dönüyor:)
    bugün de ailecenek piknik günümüz, abim kızar yemezsem. böylelikle iki günüm heba olacak..
    mutsuzum.

    YanıtlaSil
  2. saol cıvılım,
    zor geçiyor valla. mesela şu an saat 22yi geçmiş. normalde cips, çerez, çikolata yediğim saatler yani. eski alışkanlıklarımı silip atmam zor oluyor.
    bi kez bozunca nasılsa gitti deme sorunu maalesef bende de var. hatta bu sadece gün içinde geçerli değil benim için. dün bozdum nasılsa bugünde bozsam düşüncesi oluyo. dün çikolata yemiştim bugün de yesem diyorum mesela.

    YanıtlaSil

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: