25 Ekim 2009 Pazar

blogcular çeşit çeşit

boş zamanım olursa izleme listemde olmayan değişik bloglara bakıyorum, bazen yorum filan yazıyorum. genelde anlatılan fikre katıldıysam, bi şeyleri beğendiysem ya da şaşırdıysam, hayrete düştüysem filan düşüncemi belirtmek ve yazarına o yazısının etkili olduğunu, beni harekete geçirdiğini belirtmek istiyorum. eğer bana çok ters bi yazıysa tepki verme zahmetine katlanmıyorum bile.
işte böyle yazdığım bir yorum neredeyse 1000 e yakın izleyeni olan blog sahibesini sanırım rahatsız etti. şaşkınlığımı ve anlattığı şeyin bana göre imkansız olduğunu anlatmaya çalışmıştım yorumda. şaşkınlık belirtmek için kullandığım ünlemi nasıl yorumladıysa artık sevimsiz ve aşağılayıcı bi yorum yazarak cevapladı beni. bunun ardından son derece kibar olduğunu düşündüğüm bir dille yazdığımı yanlış yorumladığını ve yazdığının kırıcı olduğunu anlatan yorum yazdım. aradan 2 hafta geçmesine rağmen o yorumumu yayınlamadı.
buna ne denir bilmiyorum. ayıp denir belki?

14 yorum:

  1. HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. Onun ayıbı işte, "seyirciye oynamak" diye bun deniyor işte. İnsan kabahatini bilip özür dilemeli! Haksız olduğu için sesini çıkaramamış. Laf dalaşına da girer o! Benden uzak olsun öyleleri!

    YanıtlaSil
  3. :)))) Çok mu celallendim ne?

    YanıtlaSil
  4. ben de celallendim celallenmeye de, çaktırmadım fazla o kişinin düştüğü pozisyona düşmiyim deyü. senin celallenmene de sevindim ayrıca :))) teşekkürler celallendiğin içün.

    YanıtlaSil
  5. Ünide bi' matematik hocamız vardı yard. doç idi. Eşi İranlı idi ve bu hatun hep "içün" derdi. Mantık yürütürsek:))) Matematikçiler "içün" der:P
    Çok paspaldı ama hiç bakmazdı kendiciğine ama mükemmel ders anlatırdı. Acayip saygı duyardım. Dif. denke falan o gelmişti bi' de istatistiğe:) Paylaşmak istedim. Haaa ayrıca bi' durum olursa seslen arkadaşım. Yalnız bırakmam seni:)

    YanıtlaSil
  6. heh he. matematikçiler paspaldır deyü bir mantık yürütme ama olur mu:)))
    bi durum, kavga mavga filan olursa cee derim sana, gelip bi el atarsın arkadaşım :))))

    YanıtlaSil
  7. hehe hİç kavga etmedim ama başarabileceğime yürekten inanıyorum. buradayım;)

    YanıtlaSil
  8. Bence de benim 992 izleyicim olmasına rağmen her soru sorana nazikce izah eder dönerim yuh yani kim bu merak ettim bende, ama boşver o kişinin ayıbıdır bu senin değil bence sallama :)

    YanıtlaSil
  9. afet:sen her işin altından kalkarsın, kavga da bi iş sonuçta.

    stil direkötrü: sallamadım zaten. kapattım valla konuyu. hoşgeldin ayrıca.

    YanıtlaSil
  10. :) En güzeli büyüklük sende kalmış bak ne güzel sende hoşgeldin

    YanıtlaSil
  11. TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL YORUMUN İÇİN.SİZ ÖRECEĞİM DEYİN SORUN İSTEDİĞİNİZ YARDIMI YAPMAYA HAZIRIM.BEN BİLGİSAYAR KULLANMAYI ÇOK BECEREMEDİĞİM İÇİN HEPSİNİ AÇIKLAMALI YAZAMIYORUM AMA SİZ İSTEYİN SİZE ÖZEL YAZARIM SEVGİLER

    YanıtlaSil
  12. KUSURA BAKMAYIN BEN GÜNDÜZ TORUN BAKIYORUMONU EVE TESLİM EDİP DÖNENE KADAR GECİKTİM CEVABINIZI YAZMAYA.BEN BEBE İPİ ALMIŞTIM NAKO AMA BU ŞAPKA İÇİN İNCE GELDİ.İKİ KAT YAPTIM VE 2.5 NOLU TIĞ İLE ÖRDÜM.TEPEDEN BAŞLANIYOR.DAHA ÖNCE BİR PATİK-ÇETİK BAŞLAMIŞTIM TARİFİ VAR ONUN GİBİ BAŞLADIM VE BAŞININ GENİŞLİĞİ KADAR ARTTIRDIM.BENİM TORUN 3 YAŞINDA 96 SIK İĞNE YE KADAR ARTTIRDIM VE SONRA DÜZ ÖRDÜM.KAFASININ ETRAFI 50CM CANAVARI SONRA ÖRÜP DİKDİM.HADİ KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  13. ŞAPKAYI KAFASINA TAKIN ALIN VE KULAKLAR DİYE İĞNELEYEREK NE KADAR KULAKLAR İÇİN YER AYRILMASI GEREKEN YERİ TESBİT EDİN GİDE DÖNE O KULAK İÇİN AYIRDIĞINIZ YERİ ÖRECEKSİNİZ VE HER SIRANIN BAŞINDA BİRER EKSİLTECEKSİNİZ.İKİZ KENAR ÜÇGEN GİBİ OLACAK.UCUNU TIĞ İLE ZİNCİR CEKİP BİR SIRA SIK İĞNE YAPILACAK İP OLACAK BAĞLAMA İPİ.ÇİM ÖRGÜSÜ BENİM BLOGDA TANITIM VAR ÇİM ÖRGÜSÜ FALİYETİ DİYE ORDA VİDEO İLE GÖSTERİLMİŞ NASIL ÖRÜLDÜĞÜ.

    YanıtlaSil

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: