20 Ekim 2009 Salı

blog alemlerinde paslaşma

bu blogda beni yalnız bırakmayan sevgili arkadaşım afet-i devran dan yeni bir pas geldi . 5 soru var cevaplamam gereken. buyrunuz efeem:

1- En sevdiğiniz 3 çiçek ismi
hanımeli, karanfil, nergis (misss kokuyolar, sevmeyen mi var?)

2- Gerçekleşmeyi istediğiniz 3 hayaliniz
bi kaç yıl çekirdek ailemle buralardan uzaklaşmak (ama çok uzaklaşmak)
yan flütü konser verecek kadar iyi çalabilmek (harbi hayal bu, som hayal yani)
oğluşumu sanattan, spordan, yaşamdan anlayan, kendiyle barışık, derin ama mutlu bir insan olarak yetiştirebilmek (bu hayal kalmamalı)

3- En sevdiğiniz ve sevmediğiniz 3 huyunuz
sevdiklerim: tam bir sabır taşıyım, güleryüzlüyüm, her bozgundan sonra küllerimden yeniden doğmayı becerebiliyorum.
sevmediklerim: oburluğum, tez canlılığım, zaman zaman gereksiz hoşgörülü olmam (bu hareket ilkesizlik olarak algılanıp kötüye kullanılmak isteniyor. o zaman kalp kırılıyor işte).

4- Gıcık olduğunuz 3 hareket
iki yüzlü, bencil, merhametsiz her türlü harekete gıcığım.


5-Bu benim bugüne kadar olan en kara günümdü. Dünya başıma yıkıldı ve bir daha ayağa kalkamam diye düşündüğünüz olay...
var böyle günler ama yazmak istemiyorum. hatırlamak bile içimi daraltıyor. ama bitti onlar. geçmişte kalması gereken şeyler hepsi.

efenim bu mimi izleyicilerim: öküz,
jewel, dwarfwaves, ve pink princess' e paslıyorum.
nice paslaşmalara :)

5 yorum:

  1. Aaaa! Ben üniversitedeyken bi' yan flüt aldım ama 15 gün sonra aldığım yere sattım:) Yani o zaman vaktim yoktu, uğraşacak yerim yoktu ama benim de aklımda olan şey o! Var mısın yapalım birlikte?-Bu soruyu sorarken benim bi' bekar, seninse bi' anne olduğunu unuttum!-

    YanıtlaSil
  2. heh he! yollar keşisti mi yine? bende var bi yan flüt. ikinci el filan ama fena sayılmaz. üniversitede 3 dönem seçmeli yan flüt dersi aldım. sonra devam ettim biraz. ankaradan gelince flüt defteri kapandı bi süre. burda müzik eğitimcisi hatta alanı yan flüt olan bir arkadaşım oldu. o heves flüte bakım yaptırdım filan. ama hamilelikle birlikte şaftım kaydı o dönem. yine kaldı.
    teklifin süper aslında. ama zaman ayırabilir miyim tekrar bilmiyorum. birbirimizin gazıyla bişeyler yaparız belki.

    YanıtlaSil
  3. ilk defa mimlendim,heyecan yaptım valla..teşekkür ederim,sayfamda heyecanlı ve de mesut mesut cevap veriim gidiim de..
    yan flüte gelince,hayatımdaki en sevdiğim enstümandır kendisi..ha bir de keman ve ney var..dinledin mi bilemem ama volkan konak'ın nazım hikmet'in yeşil eriğim benim,çekirdeğinde hapsolmuşum sevgilin senin mısralı şiirini söylediği şarkısında çalan yan flüte dikkat derim..beni benden alıp,posamı bırakıyor koltuğa...ahhh ahhh,açıp da dinliim bare..

    YanıtlaSil
  4. Mim için teşekkürler,en kısa zamanda yazacağım:)

    YanıtlaSil
  5. 2 dwarfwaves: dinlemedim ama dinliyim. merak ettim şimdi.
    2 pink princess: ricalar. bekliyorum yazını.

    YanıtlaSil

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: