11 Eylül 2009 Cuma

ben sporcunun iri, rüküş ve korkutucu olanını sevmem.






tenis maçına takıldık biraz. serena dan gözümü alamadım desem yeridir. her türlü spor markası emrine amadeyken kortlara nasıl bu kadar rüküş çıkabiliyor anlamış değilim. ürküyorum kendisinden.




uyuz olduğum bi diğeriyse elmacık kemikleri hırstan dışarı fırlamış durumda olan nadal. . izlerken gerginliği, huzursuzluğu bana geçiyo. o yüzden izlemek istemiyorum onu. bi de orasını burasını elleme huyu var ki beni iyce hasta ediyor.



bu dediklerim onların umrunda mı peki? adamlar çatır çatır maçları ve paraları kazanmaya devam ediyo. züğürde çenesi düşer anca.

3 yorum:

  1. Serena'nın çığlıklarından rahatsız olduğum için izlemiyorum. Ben olsam ah yaa... Amma giyinirdim ha. Tercihim kesinlikle Adidas olurdu o ayrı.Ah! Çenem ağrıdı ;)

    YanıtlaSil
  2. kortlardaki çığlık sesini unutmuşum yazarken. aslında serenanın çığlığını hiç hatırlamıyorum desem yeridir. dikkatimi çekmemiş yani. çığlıkta tescilli şarapova var. unuttum şimdi ama uyarı mı aldı yasak mı geldi bi şey oldu rakibinin dikkatini dağıtıyo filan diye.
    benim tercihim nike olurdu herhalde. kesinlikle beyaz ya da çok açık uçuk renkler giyerdim. tenise yakışan renk beyazdır bence.

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle teniste uçuk renkler olmalı. Beyaz, su yeşili, çok uçuk pembe:) Adidas daha rahat geliyor bana Nike'a göre, Nike daha soft görünüyor.Ama Adidas'ın da estetik görünen kıyafetleri var:) Nike en fazla çocuk işçi çalıştıran markaydı. Ben öyle hatırlıyorum:) Şarapova... Ne beklersin bi' sarışından:P

    YanıtlaSil

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: