22 Nisan 2009 Çarşamba

yazdım, çizdim, hayal ettim

teşekkürler duman!!!!




evet o beni de anladı...

yazdım çizdim hayal ettim
sazla sözden ibarettim
arkamı döndüm emanet ettim
anlayamadın ya

aklım fikrim kaynayınca
söz müzikle ağlayınca
kalbimi açtım ibadet ettim
anlayamadın ya

ama o anladı
o beni anladı
dibine kadar
dibine kadar

güldüm geçtim genceciktim
aşk içinde meşke daldım
kendimi buldum onu kaybettim
anlayamadın ya

iyisin hoşsun bir yokuşsun
harbiden baya bi boşsun
şarkıya türküye lanet olsun
anlayamadın ya

ama o anladı
o beni anladı
dibine kadar
dibine kadar

2 yorum:

  1. Şarkıların sözlerine kendimi kaptırdığım zamanlar oldu ama son birkaç aydır bunu yaptığımda acı hissettim,içim karardı! Artık yapmıyorum! Ama artık yapmıyorum:) Bu albümleri güzel olmuş "iyi de bana ne?" şarkılarını dinlemediyssen tavsiye ederim. "İyi de bana ne?" diyorum benim dışımdaki olaylara keyifli oluyor:) Bebişe öpücükler:)

    YanıtlaSil
  2. ben hastası oldum albümün. "iyi de bana ne?" de süper şarkı olmuş bence de.
    bebişim öptüm öpmeye de sen de çık gel kendin öp bi gün. beklerim.

    YanıtlaSil

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: