5 Ocak 2011 Çarşamba

evladım, hadi bakim sen de civıl ablanın elini öp




nasıl civılım benziyor değil mi örtülerimiz? üstünde eski ve yeni ajandalarımla çektim ki konsept aynı olsun.

bu çin işleri pek yaygın her yerde galiba. avrupa yakasında ailenin salonunda da bu örtü başka bi versiyonu vardı.


ah eskiden buldan bezi, buldan işi diye bi şey vardı ve el emeği göz nuruydu bunlar. şimdi buldana gidince ne görüyoruz; aha da resimde gördüğümüz gibi makine işi danteller, örtüler filan. çok dandikleri var, fena olmayanları da var işte.

ya biz böyle aynı şeylerin farklı ortamlarda fotosunu çekip koysak ya karşılıklı, kitaptır, CD dir, ıvırdır zıvırdır filan. ne dersin civılım?

14 yorum:

  1. ay evet dantelleri aynı, bizimkini aplike yapmışlar beze. elimden gelen işler arasında dantel de var ama hiç hazetmem kendisinden o yüzden istikbalde de yapacağımı sanmıyorum. parası neyse veririz :Pp olmadı bak çinliler çok akıllı insanlar. :)
    ne güzel ya teşhirelim böyle dediğin gibi yapalım bi şeyler. sevdim ben de bu olayı.

    YanıtlaSil
  2. ben de sevmem danteli, mıyır mıyır bi şey bence. yap yap bitmez. tığla ancak kalın ip örerim ben.

    bi proje üretelim şekerim: farklı şehirlerde aynı şeylerin fotosu felan gibi ne bilim. bi sinerji, bi beyin fırtınasıdır filan yapalım.

    YanıtlaSil
  3. i'm in..
    geniş kitlelere de yayalım mimvari bi şey olsun. (oha :d)
    şaka bi yana, nesne seçip yapalım bunu haftada bir. mesela önümüzdeki hafta çarşamba günü de bir saksı çiçeği ne biliym bir yemek, fincan filan çekip koyalım.

    YanıtlaSil
  4. OK, oldu bu iş.
    istersen mailleşelim, geniş okuyucu kitlelerimize duyurmayalım burdan :) süpriz yapalım yani.

    YanıtlaSil
  5. olmaz ben duydum! :P
    ben de varım! beni de alın aranıza.. :)
    ben matematik örtmenlerini çok severim zati!

    YanıtlaSil
  6. pixiscim, matimatik örtmenleri hakkındaki bu iki tutarsız beyanın yüzünden sana eksi veriyorum!
    velini çağırıyosun, yarın görüşücem kendisiyle :)))

    YanıtlaSil
  7. anlaşmaz olur muyuz hacı yaa!
    hani genel bi önyargı vardır ya..o genelleme çarptı beni! :(

    annem çalışıyo amaaaaaa! :P

    YanıtlaSil
  8. her türlü uyar bana. tamam hadi piksiz de olsun. ben matimatik örtmeni değilim beni sevmez ama olsun, seni sevse yeter. :)
    üçümüz meyilleşelim.

    YanıtlaSil
  9. şimdi piksiz, civıl ve altın olan için meyilleşme vakti.

    YanıtlaSil
  10. heyyooooooooooo! :)
    jewel,seni sevmek için bloğuna gelicem şimdi.. :)

    YanıtlaSil
  11. ben de senin biloguna girip seni sevdim piksiiiz hihi:))

    YanıtlaSil
  12. amele pazarında işçi seçmeye gelen kamyonete binmek için uğraşan kemal sunal gibi: e ben? been? ben? been? diyorum size.. sen gelme lan demeyin sakın, beni de sevin ühühühh

    YanıtlaSil
  13. heyt be. totican donesi, sensiz olur mu hiç.
    "gel gel sen de katıl bizlere, dolaş bahçemizde gönnücee"
    biz de başladık, yarıda kaldık. sen bize ivme ver biraz.

    YanıtlaSil

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: