4 Ağustos 2010 Çarşamba

lost lost diye sarıldıklarım

lost bitti. tamam kabullendik.
ancak aklımda kalmış sorular vardı. bi kısmını yazmaya başlamışım bi tarihte yenilerini ekleyemeyeceğim şimdi. ancak cevabı olanlar varsa bi zahmet. izlenemeyenler eğer sıpoylır sevmeyenler derneği üyesiyseniz uyarıym: okumeyvering akideş.
buyrun:

black rock nasıl geldi adanın ortasına? bi de o koca ben diyim beton sen de taş heykele çarpınca heykelin bi tek ayağı sağlam kaldı ama black rock okunmuş üflenmiş gibi sapasağlam duruyo maşallah. neden acabağ?

taaa ne zamandır aklımda dönen sorulardan biri: hani ilk sezonda kate ve sawyer şelalemsi, göletimsi bi yere daldılardı ya, sanırım polisin çantası/silah filan için. suyun altında bir polis ve eli kelepçeli bi kadın gördülerdi. kimdi kuzum onlar?

neden lock’ın ölüm ilanı ceremi bethım adı kullanılarak verildi?

şu sayıların gizemi ne? neden 5- 7- 13-15-40-49 değil mesela? bu da anlaşılamıyorsa ben daha da bir şey demem zaten. geçen onca zamana yanarım.

6 yorum:

  1. yan zaten :)

    geriden gelen lost izliyicilerini uyarıyorum ben değmez diye. hala izleniyorsa hak ediyorlar hayal kırıklığını :)

    bize durun diyen olmamıştı :)

    YanıtlaSil
  2. valla biraz sinirleniyorum ben de ama son noktada sana katılmıyorum syhn. sorulara cevap bulamasam da bu kadar heyecanla takip ettiğim bir dizi olmamıştı. bi de sonu adam gibi olaydı dadından yinmezdi ama yaşattığı heyecana değer yşine de.

    YanıtlaSil
  3. ben beşinci sezona başlamadım daha o yüzden okumuyorum.. hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  4. Toticim hayırlısıyla bitir hemen derim;) Her yer spoiler kayniyor.

    YanıtlaSil
  5. bak o göl olayı ve sayılar benim de kafamda ? olarak kalmıştı yahu, diğerlerini de sen hatırlattın şimdi... Çok severek, heyecanla izledik ama o kadar uzayınca sonunu bağlayamadılar, bazen diyorum ki "b"u kadar basit olamaz, acaba ben mi atlıyorum bi'şeyleri". Oih! :(
    Persons Unknow izliyorum süper ve Flash Forward bitirdim ben sevdim, tavsiye ederim zamanın varsa FF Lost'tan iyi bence :)

    YanıtlaSil
  6. ben şu aralar egişi izleyebiliyorum anca. Oih! Fırsatım olursa izliycem tavsiye ettiklerini.

    YanıtlaSil

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: