19 Nisan 2010 Pazartesi

altın yolcu


çarşamba ankara yollarındayım yine. hadi hayırlısı.

16 yorum:

  1. Yolda gözlem yap emi :) Hayırlı yolculuklarrr

    YanıtlaSil
  2. tekli koltuktayım yanıma anadolu tikisi filan oturma şansı yok ama arkama dede denk gelmese bari :)
    teşekkür.

    YanıtlaSil
  3. "bebekli kadın da binmesin" diyecekken vazgeçtim :)
    hayırlı yolculuklar şimdiden.

    YanıtlaSil
  4. bi de yol arkadaşları sarımsak yememiş olsa bari :) o da çekilmiyo...
    teşekkür cıvılcım.

    YanıtlaSil
  5. İyi yolculuklaaar, hayırlı haberleeer:)

    YanıtlaSil
  6. tesekkur evacım. Guzel haberler vericem size. Mucuk.

    YanıtlaSil
  7. bakalım kahramanımız bu kez neler yapacak :)

    YanıtlaSil
  8. dönüşte yazarım maceraları. hatta teknobuslan geliyorum, keyfim olursa dönüş yolunda sıcak sıcak bildiririm bakarsın.
    yalnız blog postuna da twit gibi ff gibi yazar oluyo insan. buna bi dur demeli.

    YanıtlaSil
  9. Evet bu nedenle blog yayinlarimiza ara verilmistir :)

    YanıtlaSil
  10. ff, twt filan geçici hevesler sanki. post post diye twt'e ff'e sarıldım ama benim sadık yarim gene burası.

    YanıtlaSil
  11. probis gibi di mi? ah canlarım benim, bi dizime probis bi dizime blog oturtup sevesim geldi :)

    YanıtlaSil
  12. bu aksam probis'i siseden yiyicem (aile boyundan:)

    YanıtlaSil
  13. nası ya? sen bugüne kadar tekli mi yiyodun?

    YanıtlaSil
  14. Biz trakyalilar birayi girtlaktan, probisi siseden gotururuz. Pek uymadi ama olsun :) ayrica tam trakyali da diilim ama o da olsun. Oh olsun

    YanıtlaSil
  15. canına deysin o zaman.
    probisi tek tek yiyosun sandım ben de. alınca şişesiyle almalı, bi dikişte yarısını yemeli kanımca :)

    YanıtlaSil

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: