17 Ocak 2010 Pazar

krep güncellemesi

şekerim geçmişte yaptığım krep tarifini vermiştim. sonrasında krep konusuna bir güncellemeyle döndüm.bu sabah ki ampirik krep denemem sizlere yeni bir güncelleme sunmamı gerektirdi. bu bilgiyi sizden saklayamam zira.

evet canlarım, verdiğim ilk tarifi biliyosunuz, o tarifte süt yerine bebek/çocuk sütü, 2 bardak un yerine de 1,5 bardak normal un+ 0,5 bardak mısır unu koyuyorsunuz. bebek/çocuk sütünden kastım pınar, nestle yahut daninonun 1 yaşından büyük çocuklar için önerilen markasına göre demir, d vitamini vs ilaveli tadı vanilyalımsı, hafif şekerlimsi sütleri. bendeniz nestleyle denedim. msır unu bildiğiniz mısır unudur. karadenizliler nasıl yapıyorlar krebi bilmiyorum ama biraz mısır unu ilavesi oldukça güzelleştirdi.

tarifi bir de böyle deneyiniz, arasına mutlaka krem çikolata sürüp yiyiniz anacım. afiyetlen.

3 yorum:

  1. :) Sabah programı yapalım mı birlikte? Ama biz sabah yapmayalım evet evet, Okan Bayülgen'e rakip olalım, fırtınalar estiririz iddialıyım:) Sen de varsan ama:)

    YanıtlaSil
  2. heh hee!!! öğleden sonra kuşağı da olabilir, derya baykal'a rakip olabiliriz: örgüdür, dikiştir, nakıştır, pançik pinçiği değerlendirip bi şeyler üretmedir filan .

    YanıtlaSil
  3. tamam ben varım:)Rakip tanımıyorum:)

    YanıtlaSil

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: