18 Ağustos 2009 Salı

aşk bir vişne ye ye kişne

temmuzda didim'de sitedeki parkta enteresan bi durumla karşılaştım. masa ve bank kombinasyonu oturma yerlerinden birinin masasında kırık bi rakı şişesi gördüm. sinirli sinirli söylendim kendi kendime hödük herifler niye burda bıraktınız şişenizi üstelik etraf cam kırığı filan diye. yakınlaşınca gördüm ki kırık 70lik rakı şişesinin keskin yerlerine kan bulaşmış... demek kavga etmişler dedim kendi kendime. biraz daha yaklaşınca gördüğüm manzara daha şaşırtıcıydı (tam gerilim filmi gibi di mi?). masanın üstünde kanlı parmaklarla yazılmış "ÖZGE" yazısı...yazan zat amma aşıkmış demek özge kıza ki bunu yapmış. sanki özge'nin geçme olasılığı olan bi yer. kesin özge gelsin görsün aşkımdan ne hallere düştüm anlasın manasında yaplmış yani.
benim için kimse bunu yapmaz heralde dedim kendi kendime.amma yalnızmışım ya. herşeyi kendi kendime demişim. boşa blog yazmıyoruz demek ki. var bi yerde elli ayaklı insanla paylaşamamak sorunu zaten canım.yani biri öyle adımı yazsın istemem de zaten. arıza bi tip olmalı yazan da. 20 sinde yoktur daha. hayat özge den ibaretmiş baksana. (aşıkları da aşaalarım böyle bazen).
neyse işte. demin aklıma geldi yaziym dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bu yazıyla ilgili diyecek bi şeyin varsa çekinme buyur, içine atma, hastalık bulursun sonra benden söylemesi: